Bestellen & Betalen

Bestelling plaatsen

Het plaatsen van een bestelling hebben wij zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt. Binnen enkele stappen stel je het product samen en plaats je je bestelling.

Product samenstellen

Zoek naar het gewenste product en klik deze aan. Je kunt nu de stappen in de configurator doorlopen om je product naar uw wens samen te stellen. Na het opnemen van de maten vul je de afmetingen in. Vervolgens selecteer je de gewenste kleur en de afwerking. Nadat je alle stappen hebt doorlopen wordt meteen de juiste prijs weergegeven. Klik op ‘in winkelwagen’ om het product in je winkelwagen te plaatsen.

Winkelwagen

Je winkelwagen vind je altijd rechts boven, waar je je ook bevindt op onze webshop. Wil je nog iets anders bestellen? Geen probleem, de artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst blijven altijd beschikbaar. 

Afrekenen

Hier vul je het factuur- en afleveradres in en selecteert daarna de verzend- en betaalwijze.

Je ontvangt binnen 5 tot 10 minuten na jouw bestelling een orderbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres. Daarna houden we je op de hoogte van de levering. Twee dagen voor de levering ontvang je een e-mail met de verzenddatum. Wanneer je geen ontvangstbevestiging van je bestelling hebt ontvangen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen.

Betaling mislukt of geweigerd?

Heb je betaald, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en kun je opnieuw een bestelling plaatsen. 

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij de betaling binnenkrijgen.

Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met ons. Met behulp van je transactienummer kunnen wij je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Helaas hebben wij geen inzage in de redenen. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid. Je bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

Aankoopbewijs

Je factuur is je aankoopbewijs. De factuur versturen wij altijd per mail als bijlage van de orderbevestiging.

Openstaande factuur

Een overzicht van je openstaande factuur vind je altijd terug in jouw account, bij de bestellingen. Je kunt deze betalen door het openstaande bedrag over te maken naar:

IBAN: NL09 ABNA 0605609713 ten name van: Zonwering 1
BIC: 

Vermeld hierbij het persoonlijke ordernummer zodat wij de overschrijving snel kunnen verwerken. Het ordernummer staat zowel in de orderbevestiging als in het besteloverzicht in jouw account.

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij hiervan een bevestiging. Is het bedrag niet binnen 14 dagen ontvangen, dan komt de bestelling automatisch te vervallen.