Bezorgen

Let op: Wij bezorgen uitsluitend op de begane grond. Bij zware producten zoals knikarmschermen, screens en rolluiken is het noodzakelijk dat er iemand meehelpt met uitladen.

Verzendkosten

Hieronder vind je de verzendkosten van al onze producten. 

Horren                                                                                                           € 6,95  
 

Levertijden

De levertijd van ieder product is afhankelijk van het merk en het type product. Kijk voor de exacte levertijd bij het betreffende product. Je ontvangt twee werkdagen na je bestelling een e-mail met daarin de verwachte uiterste leverdatum. Zodra we jouw bestelling gereed hebben, ontvang je een e-mail met de exacte leverdatum.

Horren                                 circa 15 werkdagen

Status van je bestelling

Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je van ons per e-mail een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, zit geen Track & Trace code in de verzendbevestiging.

Bestelling niet ontvangen

Je verwacht een bestelling maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Controleer eerst de onderstaande punten:

Controleer de track & trace

In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvak indicatie van de levering mogelijk is verschoven.

Controleer het bezorgadres

Klopt het bezorgadres die je hebt ingevuld?

Controleer uw brievenbus 

Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorg moment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met op. 

Adres wijzigen

Ben je verhuisd of heb je iets besteld waarvan het adres niet klopt?
Heb je al een bestelling gedaan?
Geef het aan ons door. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.